رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

رهای من

بدون عنوان

1391/5/17 12:31
نویسنده : مامان رها
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم ...

به همين زودي هشت ماه گذشت و شما خانم كوچولوي من وارد ماه نهم زندگي شدي ...حالا ديگه حسابي وروجك شدي و كل خونه رو برا خودت سينه خيز مي ري ...هر بار بايد يه جايي پيدات كنم يه با ر زير صندلي تو آشپزخونه ...يه بار بين مبل و شوفاژ و يه بار زير تختتعجب

يعني همچين موجودي شدي شما...ولي خداييش خيلي بامزه شدي با اون چشاي حيرون خوشگل و موش شدنهايي كه تازه گرفتي و خودتو واسه همه لوس مي كني تشویق...انگار هرچي داره مي گذره بيشتر داري به ماماني وابسته مي شي ...همش مي خواي تو بغل من باشي و اصلا نمي ذاري به هيچ كاري برسم ...تازه خوبه كه هنوز دوركاري مامان شروع نشده و گرنه نمي دونم چطور بايد به كارام برسم هرچند با وجود تو قند عسلم اين چيزها اصلا مهم نيست ...راستي جديدا ياد گرفتي" بابا "بگي و من كلي حسوديم مي شهتشویق

يه خبر ديگه اينه كه امروز سالگرد ازدواج مامان و باباست ...چهارسال پيش دقيقا تو يه همچين روزي من و بابايي با هم ازدواج كرديم ... حالا امسال سالگرد ازدواجمون با وجود تو يه حال و هواي ديگه اي داره...ديشب سه تايي رفتيم به يه رستوران ...همون رستوراني كه وقتي جواب آزمايشمون رو گرفتيم و فهميديم تو رو داريم،رفته بوديم ...برات يه بادبادك خريديم اما جنابعالب بازم كل سالن رو گذاشته بودي رو سرت ...به هرحال خيلي خوش گذشت 

راستي تازه يه سري عكس خوشگل ازت گرفتم كه به همين زودي مي ذارمشون تو وبلاگت

خيلي دوستت دارم عزيزمقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پرنسس
17 مرداد 91 14:04
مبارك مبارك انشاله سالگرد 100 سالگي ازدواج ماماني و بابايي، رها خانم قند عسل خانم خيلي دوست داريم
دُخـملـیـــــــــ شـکـلکـــــــــــــــــــ....㋛
12 آذر 91 2:20
سلام عزیز دل امروز باشکوه ترین روز زندگی توست همان روزی که برای اولین بار مادر مهربانت تورا چه عاشقانه در آغوش کشید بی شک که برای مادرت روز مقدسی بود... دست مادرت را از دور میبوسیم تولدتمبارک از طرف یه خاله مجازی
مامان هستي وهانا
12 آذر 91 10:47
تولد رها جون مبارك
شبنم
26 مرداد 92 14:08
سلام دوستان عزیزم این کلوپ تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائیدبهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
نسترن
12 آذر 92 14:19
سلام عزیزم با تبادل لینک موافقی؟
مامان محمد هانی
12 آذر 92 18:22
تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مامانی درسا
12 آذر 92 19:19
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک همیشه شاد باشی و سلامت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهای من می باشد