رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

رهای من

تمام اين اولين هاي شيرين

1391/4/10 11:51
نویسنده : مامان رها
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم ...اين يادداشت رو وقتي دارم برات مي نويسم كه تو كوچولوي من با بابايي رفتي شركت و داري حسابي بابا رو با شيطونيات ديوونه مي كنيکلافه ...چهارشنبه هم كه با ماماني اومده بودي اداره و با اداهاي شيرينيت دل همكاراي مامانو آب مي كردي بغل...چيكار مي شه كرد ديگه ...هنوزدور كاري مامان درست نشده و من و تو مجبوريم اي هفته رو هم سختي بكشيم تا ببينيم وضعيتمون چي مي شه و كي بالاخره تكليفمون معلوم ميشهسوال

راستي چهارشنبه يه اتفاق خيلي خيلي خوب افتاد...سرمه خانوم ني ني خاله سورا يه دفعه اي و بي خبر به دنيا اومدهورا و همه رو شوكه كرد .اما خدا رو شكر هم خودش هم مامانش سالم بودن و شما هم بالاخره از تنهايي در اومدي و يه دوست خوب واسه خودت پيدا كرد...قلب

از خبراي ديگه اينكه كم كم ديگه داري چهاردست و پا مي ري واسه خودت هرچند هنوز فقط دنده عقب حركت مي كني ولي فكر مي كنم همين روزهاست كه شما فسقلي خانم راه بيفتي و همه جا رو به هم بريزي.ديشبم واسه اولين بار تونستي بدون كمك چند دقيقه بشيني و با اسباب بازيهات بازي كني تشویق...خدا ميدونه كه اين اولين بارها برا مامان و بابات چقدر شيرينه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سورا
29 تیر 91 22:31
عزیز دلم که دیگه می خوای یا علی کنه و راه بیفته و پدر مامان نادیا و بابا مهدی رو در بیاره
مسافر تو راه
17 مرداد 91 9:34
سلام خاله من 19 مرداد مي آيم . و هنوز اسمم قطعي نشده ولي مي خوام با دختر شما دوست و هم بازي بشم اجازه مي دهيد؟؟؟؟؟
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 12:18
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
تبادل لينک
18 تیر 93 7:18
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ------------
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهای من می باشد