رهارها، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

رهای من

بدون عنوان

1390/6/5 13:26
نویسنده : مامان رها
383 بازدید
اشتراک گذاری

شش ماه گذشت ..حالا من و تو در آستانه هفتمین ماه با هم بودنیم ...باورت میشه که اینقدر زود گذشته باشه ...با تمام سختیاش ...درداش ...حالا دیگه به همدیگه عادت کردیم ...تو با لگدای کوچولوت به من علامت می دی و من کم کم باید خودم رو آماده کنم واسه اومدنت ...نمی دونم چقدر دلم می خواد زودتر ببینمت ...بغلت کنم ودر ته چشمهای خوشگلت تمام سختیای زندگیمو فراموش کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مژی
6 شهریور 90 12:58
قربونش برم من الهی عزیزم
مامان پرنسس
18 مهر 90 13:17
سلام مامان عسل مامان و باباش ، سن ني ني درست كن بالاي صفحه مرسي مامان خوشگل ني ني
زهرا
12 آذر 90 8:39
raha oomad donia ala 3 daghighe shode ke oomade.ama albate hanooz to otah amale.bodo bia biroon dg raha joonam.bodo.tavalod tavalod tavalodet mobarak.mbarak mobarak tavalodet mobarak.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رهای من می باشد